Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag!
Op veel vragen hebben wij al een antwoord. Wil je weten wat ons pedagogisch beleid is of welke contractvormen wij bieden? Of wil je misschien weten hoe je kinderopvangtoeslag moet aanvragen of wat er bij de prijs is inbegrepen? Wij geven je direct antwoord met onze FAQ.

Wij helpen je graag!
Op veel vragen hebben wij al een antwoord. Wil je weten wat ons pedagogisch beleid is of welke contractvormen wij bieden? Of wil je misschien weten hoe je kinderopvangtoeslag moet aanvragen of wat er bij de prijs is inbegrepen? Wij geven je direct antwoord met onze FAQ.
Veelgestelde vragen
Hoe meld ik mijn kind aan voor opvang?
2
3
Wat zijn de openingstijden van de opvanglocaties en het servicekantoor?
2
3
Wat is het verschil in de BSO producten?
2
3
Wanneer krijg ik na mijn aanmelding een bevestiging of reservering toegestuurd?
2
3
Hoe kan ik een structurele wijziging of opzegging van de opvang doorgeven ?
2
3
Hoe werkt het met inloggen bij ouderportaal Konnect?
2
3
Wanneer wordt mijn factuur geïnd?
2
3
Waarom krijg ik in de zomermaanden geen factuur bij de peuteropvang?
2
3
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
2
3
Ontvang ik nog kinderopvangtoeslag als ik geen baan heb?
2
3
Wat als mijn kind extra zorg nodig heeft?
2
3